9 sept. 2009

Am ucis clipa!

Sunt si fata judecatorului si recunosc:
Eu am ucis clipa!

Am pus mitraliera pe secunda si am tras,
Am tras de voie vro' 5 incarcatoare.
Ca victime colaterale au fost amitirile si prietenii.
Cu lacrimi in ochi recunosc: Am ucis clipa!
Am ucis clipa cand totul parea frumos,
copilarie, jocuri, iubire si alte mizerii,
da eu le-am ucis!

Iar in bataia mitralierei am zarit toate creatiile omului,
dar vai ce arta, dar ce minuni,
cate ganduri, cate amagiri, cata cunoastere.
Si toate-s doar minciuni
Razand isteric recunosc ca am ucis clipa!
Si Doamne ce-as ucide-o iar!

Acum in fata plutonului de soldati barbosi
aud pustile cum se incarca
si pe satan cum pune jar sub cazanul cu numele meu,
Caci da eu sunt un criminal, eu am ucis clipa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu