9 sept. 2009

decor

Bine ai venit in locul unde totul moare,
unde Dumnezeu zace uitat intr-un colt intunecat,
aici unde speranta este un capriciu,

Dar vai ia loc,
Aprinde-ti o tigare! Trage un fum,
Scrumiere nu ne trebuiesc oricum este murdar,
te servesc cu un absinth?
De muzica nu vom avea nevoie,
aici satana canta violent la mii de viori

te rog sa admiri modestia decorului,
mult negru, mult fum si multe capricii,
peretii scorojiti nici nu se mai vad,
iar portretele vechilor iubiri zac sub un strat mare de praf.
Te invit sa le admiri chipurile roase de timp.
Biblioteca am decis sa o dau
oricum nu am ce face cu ea
am preferat sa las acel perete gol in schimb.

Bine ai venit in lacasul meu,
Bine ai venit in locul in care am fost condamnat
la secole de pierzanie
Bine ai venit in sufletul meu de om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu